9 Aug 2010

simple....but not selekeh

aku rasa aku berpakaian agak simple aritu.mungkin. aku pun tak pasti sebenarnya :)...setiap orang ada pandangan masing-masing tentang tu. tapi yang pasti, aku berpakaian simple tapi tidak selekeh.

aku singgah la kat Gaint Bt Caves. hajat dihati nak beli produk Permata Hijrah tu. al-maklum la mata ni dh lama rabun. dah rasa malas nak pakai spec...

tiba pada masa dan ketikanya, aku betul2 depan kaunter promosi diorang kat Gaint tuh. aku belek2 je pamplet dia. usha2 je produk dia. tapi diorang punya salesman tak layan pun. mungkin sbb aku ni man juga.he3

aku bertanya untuk produk rabun jauh. sorang salesman yang sedang berbual dengan kawannya menjawab. ada untuk malam dan siang. lalu dia duduk semula menyambung perbualan.

lepas tu, datang ler satu keluarga nak mencuba produk tu. terus, si salesman tu bangun dan melayan pelanggannya. niat aku nak beli produk tu pun tak jadi. adakah sebab aku berpakaian agak simple (jeans ckit koyak kt kaki n T-SHIRT) atau bagi mereka itu selekeh?...

p/s: pelanggan tetap pelanggan kan :)


No comments: