6 Jul 2010

Si Rama-rama putih...

Hari ni seperti biasa bangun terlalu awal (tidur2 ayam jek sbnrnya) (^_^)...sejak kebelakangan ini selalu terlelap awal dan bangun terlalu awal....kadang2 smpai terlelap kt tmpt koje...he3...bkn sengaja, tp dah terlelap nak buat mcm mana..

Mungkin sebab sebelum ni berhempas pulas nak siapkan sistem website klinik sampaikan tak terlelap smpai subuh pun ada...

Pagi ni lain sedikit. Bangun kul pagi...tgk tv kejap apa rancangan yang ade pagi2 buta ni...then, rasa kelaparan pula, pegi dapur sat...tetiba ade sekor (betul ke penjodoh bilangan ni?) rama-rama warna putih. Ntah dari mana datangnya...agak besar juga...orang kata ada orang nak datang klu ada rama-rama kt dalam umah...aku tak percaya benda-benda mengarut cmtu...klu jadi pun anggap kebetulan aje...aku yang agak lapar tak hiraukan sangat si rama-rama yang terus hinggap di satu sudut dinding rumah...

Dah dapat apa aku nak, aku ngadap TV blik...lepas solat subuh ngadap TV lagi...he3...

Masa tgk MHI, tetiba dalam dia punya set tu ade sekor rerama tersesat masuk. warna putih juga...then aku terus pegi ke dapur, tp rama-rama tu dah takde...terpikir (takkan ler rama2 tu masuk TV pula...he3)....kebetulan katakan.....

No comments: