21 Jul 2010

Israel Jahanam...

Tetiba arini rasa geram yang teramat pada kaum yang bernama Yahudi. Kaum paling dungu kat dunia ni bagi aku. orang bagi madu dibalas tuba. sebab itulah sampai Hitler pun dan juga pemerintah-pemerintah yang bukan Islam dulu begitu membenci mereka dan menjalankan proses pembunuhan beramai-ramai kaum2 Yahudi ni.

baik tak baik Hitler ni plak, dia tinggalkan saki baki kaum Yahudi ni. Bukan sebab tak nak hapuskan sume. tetapi Hitler tinggalkan generasi saki baki sisa Yahudi supaya kita generasi sekarang ni dapat lihat betapa kejamnya kaum yang dinamakan Yahudi itu. kiranya sebagai bukti. nah sekarang ktia dapat lihat dengan mata kepala kita sendiri.


arini terbaca pula sebuah buku tulisan kaum mereka ini. kisahnya tentang bangunan2 keagamaan orang Islam di Jerusalem, Israel. senang2 je si penulis cakap, mereka memulihara bangunan2 lama yang ditinggalkan oleh komuniti Islam...byk la ditinggalkan. padahal kaum2 mereka lah yang mengusir dengan rakus dan kejamnya rakyat Palestin dari tanah air mereka sendiri.


tapi hal Palestin ni aku tgk macam pisang panas di petang hari. Masuk mulut dah hilang entah kemana. kisah bermusim Palestin ni tak tahu bila nak sudah. mungkin sampai kiamat la. Wallahua'lam.

No comments: