14 Jan 2010

Kenyataan Yang Terpaksa Ku Terima...

* Best lagu ni...sama macam apa yang aku rasa skg. Semoga Tuhan kuatkan aku utk redha atas sume ujian ini.


-------------------------------------------------------------------------------------

Biarkan aku sendirian ditemani kegelapan
Walau kepayahan mengharungi sebuah kelukaan
Akan ku kikiskan demi pertanyaan yang kau tinggalkan
Cebisan demi cebisan

Aku lontarkan ke dalam lautan agar hilang tercipta kenangan
Yang bernama percintaan

Kehilangan mu tidak dapat ku nafikan
Betapa peritnya menanggung seksaan
Yang sering aku tangiskan dalam dakapan kerinduan
Ku lepaskan kesakitan yang ku rasakan
Disebalik kesedihan yang kau ciptakan

Luahan demi luahan aku catitkan
Setiap perkataan penuh kepiluan
Kerana sebuah kenyataan yang harus aku relakan
Demi sebuah kebahagiaan. (T_T)

1 comment:

Anonymous said...

Ths is da c0rrect one..Lagu aq neh..:P

Biarkan aku sendirian ditemani
kegelapan
Walau kepayahan mengharungi
sebuah kelukaan
Akan ku gigihkan demi pertanyaan
yang kau tinggalkan
Cebisan demi cebisan

Aku lontarkan ke dalam lautan agar
hilang sejuta kenangan
Yang bernama percintaan

Kehilangan mu tidak dapat ku
nafikan
Betapa peritnya menanggung
seksaan
Yang sering aku tangiskan dalam
dakapan kerinduan
Ku lepaskan kesakitan yang ku
rasakan
Disebalik kesedihan yang kau
ciptakan

Luahan demi luahan aku catitkan
Setiap perkataan penuh kepiluan
Kerana sebuah kenyataan yang
harus aku relakan
Demi sebuah kebahagiaan..