18 Nov 2008

Rehearsal.....

Date: 17.Nov.08
Time: 8.00am - 2.00pm

Arini aku p raptai konvo kat Uitm punya main kampus shah alam. dah ramai org. aku rasa dah awl sgt aku p. org ke sana kemari mencari kaunter yang aku sendiri pun xtau mana satu.he3. rupanya kaunter blum dibuka. tunggu punya tunggu aku pun tertunggu-tungu la jadinya.

dlm aku duk tunggu2 tu. terdengar jugakla yg mengeluh pe sume. tp satu ni yg aku paling igt...
aku rasa dia ni pelajar Sarjana or PHD kut. bkn mengeluh kira macam betul jgk la apa yg dia ckp kan kat kawan2 dia...ayat dia lebih kurang mcm ni...

"ala setakat konvokesyen tu bukan bermakna kita dah berjaya, tu cuma kita dapat capai satu lagi stage...yg betul2 berjaya adalah kita berjaya dalam life kita"...

bunyinya mcm betul la apa yg dia ckp tu. aku pun setuju....

then aku sambung menunggu n tgk org lalu lalang....

ade yg jumpa kawan2, berpeluk-peluk..mkin lama x jumpa kut, ada yg menunggu di tangga dan ade juga yg p bank, pejabat post...
aku dpt msg dari kawan (kawan a.k.a bakal isteri...he3) aku then aku tunggu dia lak...jumpa je terus kitorg beratur sama2.barisan terus memanjang tp alhamdulillah sekejap je. lps amik jubah terus keluar.

harap2 konvokesyen nanti dipermudahkan segala urusan oleh-Mu Ya Tuhan.Amin




No comments: