8 Nov 2008

Open HouSe + Jalan2 Tak Tentu Pasal

Tarikh: 8 Nov 2008
Masa: Selepas Maghrib
Lokasi: Batang Berjuntai, Ijok


...Kenyangnya. Hari ni p umah Nanthini. Ofis mate aku. Mak dia masak...pergh! sedap...masakan melayu plak tu. sampai kenyang aku makan. tp sayang aku dgn Roy je datang (plus awek Roy) so 3 org. Murali, Eric, Azman, Junaidi and Mr. Dicky x datang. Aku dah la rabun malam. Boleh sesat lak kat Taman Sri Cahaya. Nak p kat Taman Sinaran.Hu3. Nasib baik la Nan call (nick name for Nanthini). Walaupun aku takdak lesen tapi aku buat slumber je naik mtr td...cuak jgk bila lalu dpn balai polis juntai...nasib baik la xde operasi mlm ni......

--------------------

Then aku singgah kedai sat...tgk bola..MU vs Arsenal. MU ketinggalan 1-0 asanya masa aku blah tu. Nasri score asanya....Lepas minum p cc lak.. so sbb tu aku dapat taip cite ni..he3

No comments: