8 Aug 2011

Gempa Bumi vs Kiamat

Apa yang dimaksudkan dengan mimpi ngeri? adakah kamu jatuh dari tempat tinggi? kamu lemas? kamu terbakar...lepas tu kamu tersedar dengan nafas yang mencungap.

Itu semua pernah aku alami dalam mimpi aku...

Tapi semalam lagi....mengerikan...atau lebih suspend...

Aku mimpi kiamat / gempa bumi..

Aku hanya hanya dapat lihat bangunan-bangunan bergegar dan mula runtuh. Orang ramai lari bertempiaran..tak kira apa yang ada dengan mereka, semuanya ditinggalkan. semua ingin menyelamatkan diri tanpa memikirkan hal orang lain...AKU?


Aku hanya mampu memandang. aku seperti melihat satu skrin wayang yang menunjukkan betapa dasyatnya bila Bumi ini digoncangkan dengan Izin-NYA..

Itu hanya mimpi...aku dah rasa betapa dasyat...kalau dah sampai masanya yang benar....wallahua'lam..selamatkan kamu wahai Tuhan...

Pandulah kami dan beri kami kesempatan...

No comments: