4 Feb 2011

sampai.kapan

skg dh masuk bln ke-2 thn ni. maknanya skg aku dh berada dlm bulan February. Bulan kelahiran aku dan juga kembar aku.

dah berbelas kad jemputan kawin aku tima tapi tak semua aku dpt p. maklum la kalu kije shift ni. tak tentu masa. kadang2 hari pun dah lupa. hahaha.

agaknya masa utk memulakan biz sendiri sudah sampai. klu kije siang malam tp utk biz sendiri rasanya lagi berbaloi. plan aje memanjang. bila nk mula tak tau.he3

apa pun planning tu penting juga. mungkin ini la masanya.

tapi sejak dua menjak ni asyik tima kad jemputan kawin aje. empunya diri tak tahu lagi bila. haha..

benci dgn soalan cepu mas itu...alasan spt biasa belum ade jodoh..haha

wlpn sbnrnya tengah menunggu orang dari seberang laut pulang dulu. baru decide...emm...penantian itu satu penyiksaan...only for those yg bkn penyabar...haha
agaknya aku ni penyabar juga orangnnya...:P

No comments: