12 Oct 2010

10-10-10

Salam All,

Tajuk post ni hanya no aje (plus date separator). Sebenarnya aku tengah nak ingat kembali apa aku buat apa aku ingat tentang tarikh tu. Tentu korang ada hal-hal yang korang bikin pada tarikh tersebut kan? Ada yang kawin, ade yang tunang, ada yang masih buat jamuan raya dan pelbagai lagilah yang aku malas nak tulis panjang2..

Tapi yang pasti berikut adalah yang aku baru dapat trace kembali dari kotak ingatanku ini..

1. Angkasawan pertama negara kawin

2. Kemalangan Ngeri di Pedas, berdekatan Simpang Ampat PLUS (Seremban-Melaka)

3. Aku pegi ambil hanpon yang tertinggal dalam kete kawan dekat Rawang.

4. Lepak kat umah training 3D Maya

5. Jalan-jalan cari pasal (bukan cari faisal tuh...he3)





p/s: walau ajal maut jodoh ketentuan di Tangan Tuhan, kita adalah digalakkan untuk mencari dan mencegah....wallahua'lam..

No comments: