11 Oct 2008

Hari Sabtu yang memboringkan...

Tarikh: 11 Okt 08 Masa: dari subuh hingga ke malam

Aku arini x pk nak p mana pun. duk umah je..tup2 rasa nak balik gombak kejap...lps subuh dah siap kemas...akak ipar hantar ke stesen bas ijok...naik bas p pudu...then naik bas lagi pegi sentral...

....Sebelum smpai Pudu
---Polis buat road block plak...nasib baik la x lama...cuma mat pendatang asing yg disuruh turun dari bas...


Sampai pudu nek bas p sentral lak.....smpai sentral naik LRT p Taman melati...then naik teksi plak p Kuarters Balai Polis Gombak (Umah akak aku tinggal nga suami dia)....


...Asa penat aku tdo lak...(actually tertido...he3)

then aku msg bro lah datang amik...then pergi jumpa itu uncle low (actually p plaza low yat :-)...)


then p pasar seni (CM) ....tgk Kami the GIG...mak oi ramainya org 'gila' aku jumpa....

tp sayangnya x bawak camera...klu x bleh la jgk buat koleksi....ha3....

anak2 muda kita dah rosak...p tgk konsert bagai org 'gila' ...menari ntah apa2....katanya sokong band tempatan....underground band....tp lagaknya macam 'semacam je'....hu3

aku x ikut cuma nk experience pebenda la sgt yg dibanggakan dgn band tu sume..

pil, arak....itu yg diorg 'taruk'....sebab tu la menari smpai berpeluh pun xkisah...sume larat x kira laki ke pompuan....Astaga.....aku betul2 rasa....rasa sesuatu yg amat kesal dgn apa yg aku tgk.....


ini ke Malaysia....yg dibanggakan dengan sebuah negara Islam....ditengah bandarnya maksiat mcm biasa je....

p/s: aku bkn mengata atau mengutuk tp itu la hakikatnya....lu pk la sendiri (tagline nabil ni bleh dipakai jgk kdg2)............(T_T).....adios

No comments: